איטום גגות

איטום גגות – עבודה למקצוענים בלבד

איטום גגות - עבודה למקצוענים בלבד

הגשמים עומדים להפתיע אתכם ואתם אפילו לא יודעים על זה עדיין, אבל אתם עומדים לגלות את זה מיד בטפטופים הראשונים שתרגישו מהתקרה, במקומות הכי רגישים. יש גם סיכוי שתגלו את הבעיה רק בקיץ הקרוב לאחר שלחות רבה תתפשט בקירות דרך התקרה, וכולם יהיו מכוסים עובש וטחב שיגרמו לריח לא נעים ולסכנה לבריאות.

בעיית איטום גגות לא תמיד ניתנת לגילוי מיד משום שלא רק נזילות מהגג יכולות לגלות לכם שהאיטום כבר נשחק או שאיננו לגמרי. יכול להיות שתראו זרמי מים שיורדים ישירות לתוך הבית, ויכול להיות שזה ייראה בצורת זרימה על הקירות. הדרך הכי קשה לגלות גג לא אטום היא דווקא בלי מים גלויים לעין אלא כתמי טחב ועובש שמעידים על חלחול המים לתוך הקירות.

למה נזילות מסוכנת?

הסכנה הגדולה ביותר היא כמובן הצפה שגורמת לנזק לרכוש וגם למכשירי חשמל וריהוט וכל מה שמונח על הרצפה. אולם יש גם סכנות אחרות שלא תמיד מודעים להן. הנזילות מסוכנות משום שהן מחלחלות לאטן במשך השנים עד שהן מפוררות לגמרי את חומרי הבניין כמו מלט וטיח ולבנים, ממשיכות הלאה לתוך הבניין עצמו ופוגעות בתשתיות חשובות כמו חשמל וכבלי תקשורת.

כך שברור שאם לא מטפלים בנזילות ודליפות בזמן, התיקונים יצטרכו להיות הרבה יותר יסודיים ועמוקים מאשר רק גריפת המים מהסלון המוצף. במקרה כזה יצטרכו לייבש את הקירות, הרצפה והתקרה ואחר כך להחליף את החומר שהתפורר בחומר אחר. זו סיבה מספיק טובה לדאוג לכך שהאיטום בגג יושלם בזמן תוך תיקון כל הנזקים והסדקים בגג שצריך לתקן, עוד לפני עונת הגשמים.

מהו איטום גגות?

איטום גגות נעשה על גגות מכל הסוגים ולכן יש חשיבות רבה למקצועיות של הצוותים שאוטמים את הגג. יש להתמודד עם גגות בבניינים גבוהים ונמוכים, ישנים וחדשים, שיטות בנייה קלות וירוקות יחד עם שיטות בנייה מסורתיות וכבדות יותר. חשוב לדעת שיש כמה שיטות איטום, מהזיפות גגות המוכר ועד הנחת יריעות ביטומניות ומריחת חומרים אקריליים למיניהם.

עובדי הצוותים מסירים כל מכשול וכל שכבה ישנה של חומרים ולכלוך מהגג, ומכינים אותו למריחת החומרים – זפת או יריעות ביטומניות חומרי איטם נוספים. החומרים שבהם משתמשים היום חדשניים ברובם וגם בגלל זה יש לוודא שיש הרשאה וידע של העוסקים בכך לאטום גגות. החומרים צריכים להיות תקניים, איכותיים ובטוחים לשימוש לאדם ולסביבה, וכשאתם בוחרים צוות איטום לגג כדאי לבדוק בדיוק באיזה חומר מתכוונים להשתמש לאיטום הגג שלכם.

מה חשוב לדעת על איטום?

כשאוטמים גג מגלים לפעמים שיש צורך בתיקונים אם שלמות הגג נפגמה, אם נוצרו סדקים בגלל לחות וחום השמש, אם יש שברים או קפלים או גג לא אחיד מסיבות שונות. אם צריך לתקן את הגג לפני כן זוהי עבודת צוות מנוסה ומומחה לכך. כמו כן, יש לדעת שכל מה שמונח על הגג כמו דודי שמש ואנטנות ישנות ארגזים וציוד אחר שמאחסנים עליו, כל אלה מפריעים לעבודת האיטום שתיעשה כמו שצריך.

אי אפשר לאטום ולהשאיר נקודות ומקומות לא אטומים משום שלמים יש נטייה להגיע למקומות כאלה ולחלחל דרכם, שלא לדבר על היקוות ויצירת שלוליות מזיקות. לפני שאוטמים גג בדקו מה מצבו, מהם התנאים שבהם יצטרכו לעבוד ומהן המגבלות הנוספות שעלולים להיתקל בהן. זה יכול להיות בגלל צורת הבנייה או בעיות אחרות שעל הצוות לפתור כדי לבצע איטום גגות כמו שצריך. התייעצו עם הצוותים המומחים של איטום ישיר כדי לדעת בדיוק איזו שיטה טובה לגג שלכם.

לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

03-7324542

רוצים לדעת יותר על איטום גגות – עבודה למקצוענים בלבד?

שאלו את המומחים שלנו

יצירת קשר